Nu åker jag!

Nu är det verkligen dags, jag kommer inte undan längre… Om ca 1 timme går flygbussen från Kista centrum och den måste vi med. Sedan går mitt plan 09:45!

Packningen står klar och väger (nästan) under 20 kg, handbagaget verkligen inte alls över 8 kg. Och min ”handväska” är helt klart inte större än normen – om de inte skriver mått för den också får de räkna med vidlyftiga approximationer! Ursäkta, men jag har faktiskt kristallskålar med mig, hur ska jag göra då?

Det blir till att vissla mycket. Men adjö så länge, och på återseende!

3 thoughts on “Nu åker jag!

Kommentera

